Etiketter

torsdag 19. mai 2011

Singersang

(syng gjerne med!!!)

Min kjæreste maskin,
den står der så fin!

Gammel og grå,
men super å sy på!

En liten fredags-tribute kommer til deg,
fordi jeg er så glad for at du bor her hos meg :)


Min kjæreste Singer fin og flott...

... syr jevnt og trutt uten stopp!

Finfin og blank soler den seg...

... i morgenlyset og med trådsnella på snei :)

Jeg skal innrømme at ikke det er Singer-maskinen som blir mest brukt når jeg syr,
men den er helt rå på å sy olastoffer!

Her er en ny liten Skye! (Vel og merke sydd på min litt mer moderne maskin!)


Jeg heter Skye #5 og jeg ønsker meg en ny venn!

Tiitei og hei på deg!


God fredag alle sammen og riktig god helg når den tid kommer!

3 kommentarer:

  1. Kjære, så flott singer og Skye! Du er en meget kreativ sjel månesaft!

    SvarSlett
  2. Takk for det, Maysan!
    Ja, det skal mye til for å gå tom for ideer i min lille Månesaft-verden :)

    Så hyggelig at du stikker innom her hos meg,
    og en riktig god helg ønsker jeg deg!

    SvarSlett
  3. Heisann hoppsann :)

    Den nye SKYEn er kjempesøt! RetroSKYE, hehe :)

    Ønsker deg og dine også en kjempefin helg :)

    Klem fra mæi ")

    SvarSlett