Etiketter

tirsdag 3. mai 2011

Latterkrampe

En god latter forlenger livet.... og gjør deg skikkelig støl i magen!

Jeg tror ikke det skal veldig mye til for å få meg til å le,
men sist gang jeg hadde totalt latterkrampe... det er lenge siden!
I går skulle jeg finne frem til noe på youtube for kjærsten min og ramlet over denne karen:

Verdens kuleste kar!

Jeg fikk TOOOTAAALT LATTEKRAMPE!!!
Jeg måtte se videoen 7 ganger før jeg faktisk hadde klart å se hele.
Jeg lo, lo og lo. Jeg hadde kramper i magemuskelene og tårer i hele ansiktet....
og en kjærste som kikket på meg med et stort spørsmålstegn og lurte på om jeg hadde det bra.
Det er tydelig at det ikke bare er jeg som synes han var morsom for seertallene har gått opp fra 200 000 igår til 1 500 000 i dag. Jeg har sett den MANGE ganger og har i høyeste grad vært med på den statistikken ;)

Ha en flotters onsdag alle sammen!
Håper denne karen får dere også til å smile og le!
Jeg vet iallefall hva jeg skal se på om jeg trenger litt oppmuntring!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar