Etiketter

lørdag 7. mai 2011

Of course, I've been too close to see! The answer's right in front of me!

Ember har som vanlig blitt god venne med den nye Månesaftkrabaten.

Plutselig var han her,
etter mye venting og grubling.
Hils på Reidar:

For en kjekk liten kar,
kommet til rett fra hjertet
av den gamle, slitte skjorta til far.

Hemmligheter og gode ord trykket til hans bryst.
Full av kjærlighet, gode minner
og ikke minst lærelyst.

Reidar kan kanskje også hjelpe deg,
med å rydde opp i kleskapet
og sende minner din vei.






Noen ganger har man noen plagg man ikke klarer å kvitte seg med.
Spesialt når man har arvet noe fra far, mor, bestefar, tante eller bror.
Jeg har utallige skjorter jeg elsker, men ikke kan bruke.
Noen er for små, noen er det hull i og noen er rett og slett bare rare.

Jeg har lenge lurt på hva jeg skal gjøre med mine gamle, kjære, slitte, ødelagte skjorter.
Reidar løste gåten! Takk Reidar!

Har du noen kjære skjorter som du ønsker å få gjort om til en fantastisk minnerike Reidar?
Ta kontakt med meg på marit_hole@yahoo.co.uk!

Ha en finfin helg!

(Til minne om farfar, Reidar Hole.)

3 kommentarer:

  1. Han var herlig:o)
    Et ordentlig hemmelighet gjemmested.

    Håper du har en flott helg :o)

    SvarSlett
  2. Ja, Reidar vet å holde på hemmeligheter ;)
    Ha en superduper helg!

    SvarSlett
  3. Så fin Reidar ble!! See you soon Reidar!

    SvarSlett