Etiketter

fredag 18. mars 2011

NEEEEEEEEIIIIIIIIIII!

Snø? Nå? Endelig kunne jeg se de etterlengdete asfaltgatene. I går så jeg til og med bittlitt brunt gress... og nå dette! Neeeeiiiii... jeg hadde drømmer om at jeg skulle sitte på balkongen i helga... balkongen... ååå... balkongen!!!!

Skjerp deg Tor, Odin, Gud... Allah, Helius... wathever! Du/dere som bestemmer der oppe: Jeg vil ha soooool og vååååår! Pleaaaaseeee!


Knappebutikken er pyntet til vår. Det hjelper tydligvis ikke!


Knappene hutrer og fryser i knappelfabrikken!


Ja, jeg er en smule sur på deg idag!

Jeg har mistet litt troen på vår! 
Det spørs om ikke jeg må kjøpe meg vår fra greywolfgraphics.


Jeg vil også ha teselskap med alle dyrene i skogen!

Hi, bunny!

Rooooooosaaaaa :)


Nøtteliten satt i toppen av...... en seng!

Ingen vinter varer evig,
ingen vår hopper over sin tur!

Takk Andre Bjerke! Jeg satser på at du har rett :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar