Etiketter

søndag 13. mars 2011

I have always wanted my colours to sing!

Favorittkoppen min! I dag med deilig sjokoladekaffe og masser av ideer :)
Vasen er et loppis-funn. Den er vistnok fra 30-tallet. 
Skal en dag ta bilde av den i sola. Da skinner det fint i det rosalilla glasset.

Farger, farger og flere farger.
En ting som inspirerer meg mer enn noe annet er FARGER.

Jeg elsker å sitte, i timesvis, med en pantonevifte og titte på alle de nydelige fargene som finnes her i verden. Det gir meg inspirasjon og glede.


Pantonevifte med fiiiiine farger!

Festlig fargeinspirasjon-rubix kube. Denne MÅ jo gi inspirasjon!


Her kan man skrive ned gode (rosa!) tanker!

Ønsker meg, ønsker meg...

2 kommentarer:

  1. Ååååå - fin fargeinspirasjon! Herlig :)

    SvarSlett
  2. Ja, farger gjør en glad :)

    God helg til deg :)

    SvarSlett