Etiketter

søndag 20. mars 2011

I don't believe there's an atom of meaning in it.

Tro det eller ei,
det tittet frem en liten engel her hos meg!

Du lille engel var ikke heeelt perfekt synes jeg,
så du ble ikke med i Månesaft-kolleksjonen er jeg lei!

Men det stopper deg ikke fra å fly langt avsted
til eventyrland sammen med mag, skal du se!

Du lille engel tror jeg kanskje er ment for meg,
som hjel og kreativitetsinspirasjon på min vei!

Kanskje det var min tur til å få en liten venn i dag,
slik at jeg har noen å være i lag.

Velkommen til verden lille engle Jo-jo!


Lille engle Jo-jo titter frem

Med fiiiine vinger kan vi dra langt, langt avsted der ingen andre kan finne oss, lille engle Jo-jo!

Rare, lille engle Jo-Jo! I lååååve you!

4 kommentarer:

  1. I Love lille engle jo-jo too :o)
    Kom tilfeldigvis forbi og her har jeg lyst å bli :o)
    Herlig blogg!!!

    :o) fra malu

    SvarSlett
  2. Åååå, så hyggelig at du likte deg her hos meg :)
    Jeg håper jeg hører masse mer fra deg!

    God natt :)

    SvarSlett
  3. ...Og dermed smeltet jeg fullstendig! Rim hos meg, og rim her og! Og den engelen er kanskje den fineste jeg har sett! Helt ening med Malu! Her vil jeg og være! Stas at du vil være med på påskelotteri! :D Herlig tid å ha bursdag på da! Da må jeg jo krysse alt jeg har for at du vinner!

    Kommer plutselig tilbake, og legger meg selvfølgelig til som tilhenger, følger, tilbeder... ja, you know.

    Fin dag:D

    SvarSlett
  4. Jeg krysser fingre og tær for at jeg vinner påskelotteriet :)

    Så utrolig hyggelig at dere liker dere her hos meg.
    Det setter jeg kjempepris på kjenner jeg.

    Mange flere små monster kommer helt sikkert til å dukke opp,
    så heng med og se, tjolahei, tjolhahopp :)

    Fiiiiin dag!

    SvarSlett