Etiketter

søndag 4. september 2011

Bursdagsteppe!

Glitter og stas! Med sløyfebånd og finfin knapp fra Snella & Petronella

Min kjære hund fylte 2 år i går,
i den anledning hun et bursdagsteppe får.

Ember ville jo ikke rikke seg,
når jeg skulle strikke en vest til meg! (som dere kanskje husker!)

Dermed måtte det bli den perfekte presang,
og jeg tror hun er enig der hun koser seg dagen lang!

Ikke mye som synes der hun kooooooser seg under teppet!
Zzzzzzzzzzzzzz!!

Bortskjemt, jeg????? Skjønner ikke hva du snakker om!!!

Gratulerer med dagen Ember!! Og en god søndag til dere alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Grattis til Ember!!!
    Hele dussen for en skjønning.

    God Søndag :o)

    SvarSlett
  2. Awww! :) Heldige vofsen! Finest! Og gratulerer med 2årsdagen!

    SvarSlett
  3. Hihi, litt bortskjemt, men det ser jo ut som om hun koser seg veldig med det gode, varme teppet! :)

    SvarSlett