Etiketter

lørdag 2. april 2011

Tjolahopp, tjolahei, hvor jobber jeg?

Er det kanskje noen som lurer på hva jeg holder på med når jeg ikke syr rare bamser, kokkelerer fra bestemors kokebok, pønsker ut fiffige ideer til heimen eller bare sitter og drømmer meg bort? 


Joda, jeg har verdens beste jobb: 
Jeg er KNAPPEDESIGNER hos Snella & Petronella
Min tittel er som følger: Sjefsknappesmykkeogsmykkeknapperdesigner :)
Jeg vil vel kanskje påstå at jeg er Norges eneste knappedesigner!? Om det finnes noen andre knappedesignere der ute så vil jeg veldig gjerne høre fra dere :)


Knapt til å tro?
Men det er helt sant, jo! 


Når jeg er jobber hos Snella & Petronella,
da er jeg Mariella!


Mariella laget av Månesaft, Snella & Petronella laget av CamillaGorilla


Her er noen knappebilder fra knappefabrikken og knappebutikken på St. Hanshaugen! 
Ha en finfin lørdag!


Ordknapper, ordknapper kom til meg...

Påskepyntet Snella & Petronella-butikk med polkadots-knapper.
Tut og kjøøøøøør!

Manjettknapper i lange baner!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar