Etiketter

onsdag 23. mars 2011

Takketenner!

Ååå, som jeg gruet meg!
Tannlegetime kl 8.00!
Det vekket frem vonde minner fra barndommen... venteverelse... svette hender... hjertebank... nei, huff!

Men... det er da ingen sak:
• når tennen mine ser ut som diamanter på diagrammet på tannlegedamens datamaskin.
• når jeg har overbevist meg selv om at jeg fortjener en frisørtime senere på kvelden siden jeg er så flink som går til tannlegen.
• og ikke minst, når det er NULL HULL :) Yeiiiii!

I munnen min synger rene, glade tennene fine, lykkelige sanger. Her er en av dem:

Illustrasjon og tekst av Månesaft

Håper ikke tannfeen stikker av med alle tennene dine i natt og at goodhairdayfairy stikker innom deg en tur når du drømmer dine søteste, søteste drømmer.
God natt alle sammen!
Fra en med glade tenner og lykkelig hår :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar