Etiketter

torsdag 15. september 2011

I en rosa boble!

Mitt rosa hjem (med litt hjelp av et funky kamera!)!
Dere har sett den før, her kommer den igjen... gooode fiiine rooosaaakoppen miiiin :)

Er det lov til å få dilla på rosa i en alder at 30?
Jeg som har hatet rosa i hele mitt liv og synes det er teit med jentefarger!!!
Er det slik at om man ikke har rosa-dilla i en alder at 10,
så må den komme en eller annen gang i løpet av livet?
Isåfall er det kanskje like greit at den kommer nå enn at det skal komme når jeg blir 70!

Rosa er best, og knall på fest :)

Ha en rosa dag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hei Marit, vi har samme kopp! :) Fikk min i gave av Anette så jeg ikke skulle glemme "hvor jeg kom fra", eller noe sånt, og fargen var til ære for jenta i magen. Kos deg masse med god te i koppen i høst!

    SvarSlett